أخبار عاجلة
الرئيسية / بانوراما نمساوى / بالفيديو. شاب يتحرش بالفتيات في “البحر الأعظم”

بالفيديو. شاب يتحرش بالفتيات في “البحر الأعظم”

أظهرت مقاطع فيديو تداولها رواد على موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك”، تعمد أحد الأشخاص التحرش بالفتيات في منطقة البحر الأعظم بمحافظة الجيزة، أمام محطة مترو ساقية مكي.

وبحسب الفيديوهات المتداولة، يظهر شابًا بشكل مفاجئ يعتدي على الفتيات، ثم يفر هاربًا قبل أن يتم ضبطه.

وقالت إحدى الفتيات خلال تداولها مقاطع الفيديو:”لو حد حصل معاه كدة أو يعرف حد حصل معاه كدة في نفس المنطقة يا ريت يكتبلي علشان بنحاول ناخد إجراء، علشان محدش تاني يتأذي، البنات اللي بيعدو علي منطقة الساقية أو مترو الساقية أو البحر الأعظم ياخدو بالهم”.

وذكرت الفتاة أوصاف “المتحرش”: “راجل في أواخر العشرينات كدة أوائل التلاتينات – طويل وبأتب شوية – رفيع – وبدقن مش طويلة – ودايما بيمشي بشبشب، ماشي بكتر واتعرض لكذا بنت في اللي أخدت 12 غرزة وفي 7 غرز وفي 5 غرز، أنا كنت ماشية مع بابا الصبح وضربني بس نشكر ربنا جت سليمة، رورحنا وعملنا محضر في القسم، وربنا موجود، وضابط الكل”.

وأضافت: “لما رحنا اتكلمنا مع أصحاب المحل بتاع الكاميرات، عرفنا إن في حالات كتير غيرنا، وإنه بيركب مع البنات الميكروباص من آخر السور والشارع الجديد وبيضربهم وهما جوا وينزل يجري”.

واختتمت: “أنا طبعا رحت عملت محضر في القسم في ساعتها، وبسبب تدخلات كتيرة تانى يوم حصل اهتمام ورد فعل مختلف خالص عن إمبارح، والنهاردة كنت في القسم وريتلهم الفيديوهات قالولى دة مختل عقليا واضحة جدا

Posted by Dido Aflaton on Thursday, May 31, 2018

Posted by Dido Aflaton on Thursday, May 31, 2018

Posted by Dido Aflaton on Thursday, May 31, 2018

عن nemsawy

x

‎قد يُعجبك أيضاً

شاهد معنا .. التحرش بفتاة في مطار القاهرة

قالت الاعلامية لميس الحديدي الاعلامية، إن هناك فتاة تعرضت للتحرش في مطار ...